Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine www.pikpok.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino www.pikpok.si (v nadaljevanju PikPok) upravlja družba Kojono d.o.o., kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Družba Kojono d.o.o. je registrirana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani s sedežem: Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana. Matična številka: 3987922000. Davčna številka: SI68714327. Registrska številka: 2021/34640  – datum vpisa 10.6.2011      Družba Kojono d.o.o. je zavezanec za DDV -DA

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine PikPok, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Iskanje izdelka

Izdelek lahko poiščete s pomočjo iskalnika, ki se nahaja zgoraj na sredini strani. V okvirček vpišete iskani izdelek in v osrednjemu delu zaslona se vam bodo izpisali iskani artikli s sliko in ceno. Iskanje lahko omejite tudi s kategorijami, tako da uporabite iskalnik levo od glavnega iskalnega okvirčka ali v krogih na sredini ekrana

Predstavitev izdelkov ali storitev

Vsak izdelek ali storitev je v elektronski trgovini predstavljena z osnovnimi podatki ter še z dodatnimi : naziv izdelka, slika, krajši opis, daljši opis, dodatni podatki (barva, velikost, sestava, navodila za vzdrževanje …), cena ter možnost ocene izdelka. Če želeni izdelek ali storitev želite položiti v nakupovalni voziček, preprosto kliknete na gumb “Dodaj v košarico”.

Nakupovalna košarica

Nakupovalni voziček ima enako vlogo kot košarica v vaši trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb “posodobi”.Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite tako, da željen izdelek v koloni odstrani z klikom na X in s pritiskom na gumb “Posodobi”.

Postopek nakupa

1.Dodaj v košarico

2.Nadaljujemo z nakupom ali pa kliknemo gumb na blagajno

3.Izberemo vrsto dostave

4.Vnesemo svoje podatke

5.Vnesemo vrsto plačila

6.Kliknemo gumb Kupite sedaj

Poprava napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila , lahko popravimo količino in potrdimo z gumbom Posodobi košarico, izdelek pa lahko tudi izbrišemo z klikom na X ob sliki izdelka.

Dostava

Vse izdelke na zalogi odpremimo najkasneje v 3 delovnih dneh po prejemu vašega naročila! Ob sobotah ,nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo, prav tako ni dostave z strani dostavnih služb. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le te vpišete pod opombe na dnu naročila ali pa po e-mailu: info@pikpok.si. Prodajamo in dostavljamo izključno na področju Republike Slovenije. Vse pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku.

Naročila in dostava so za kupce izven Republike Slovenije so možna po predhodnem dogovoru prek e-maila: info@pikpok.si , kjer vas obvestimo tudi o strošku dostave.

Stroški dostave

Dostavo vršimo preko podjetja  GLS. Cene dostave hitre pošte GLS v Sloveniji: 3,90 Eura, pri nakupu nad 40 Eur je dostava brezplačna.

Plačilo

Na voljo so: plačilo s kreditnimi in plačilnimi karticami, plačilo z gotovino po povzetju, plačilo po predračunu-neposredna bančna transakcija in PayPal.

Kreditne in plačilne kartice preko spleta
Kupci lahko plačajo s kreditnimi karticami MasterCard, Visa, Diners ter plačilno kartico Maestro. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, tako, da so podatki o kreditni kartici zaščiteni.

Plačilo po povzetju in osebni prevzem
Plačilo po povzetju se opravi dostavljalcu ob dostavi blaga na izbran naslov ali ob osebnem prevzemu v trgovini PikPok, Hotel Park, Cesta svobode 15, 4260 Bled

Neposredna bančna transakcija
Znesek boste poravnali preko bančne transakcije. Podatke za plačilo prejmete ob zaključku nakupa.

PayPal
Hiter in enostaven način spletnega plačevanja.

Provizije na plačilne kartice NI.

Pri plačilu po povzetju vse stroške transakcij krijemo mi (Pogodba z GLS).

Dobavljivost izdelkov

Zaloga v spletni trgovini www.pikpok.si se obnavlja vsako uro. Izdelki, ki jih naročite, so tudi dobavljivi. Pri opisu zaloge so možne napake, ki so sicer zelo redke, za katere se opravičujemo. V primeru napake vas bomo poklicali po telefonu oz. sporočili na vaš elektronski naslov. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv, povrnemo denar.

Informacija o cenah in DDV

Vse navedene cene za izdelke so v Evrih (Eur)  in imajo že vključen 22 % DDV!
Vse cene veljajo do objave novih cen v spletni trgovini.

Tajnost podatkov

Podjetje Kojono d. o. o.  potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.

Odstop od naročila

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizični naslov ter, če je mogoče, telefonsko številko in elektronski naslov) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti).

Vračilo kupnine

Kupcu, ki odstopi od naročila , vrnemo vsa opravljena plačila, poleg kupnine za blago tudi stroške dostave. Edini strošek pri odstopu od naročila je strošek vračila blaga.

V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila, in sicer nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Reklamacija/Vračilo izdelka

V naši trgovini skrbimo za kakovost blaga. V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim željam ali potrebam, ga bomo z veseljem nadomestili z drugim ali vam vrnili denar. Nepoškodovanega, v originalni embalaži, lahko brez pomislekov vrnete v roku 14 dni od prejema blaga po predhodnem obvestilu na naslov: Kojono d.o.o., Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana ali Trgovina PikPok, Hotel Park, Cesta svobode 15, 4260 Bled in vrnili vam bomo vaš denar Seveda lahko izdelek tudi zamenjate. Pošljete nam ga nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru bomo mi pokril stroške pošiljanja novega artikla, vi pa stroške pošiljanja pri vračanju. To storite z originalnim računom, ki ga dobite skupaj z izdelkom.

Stvarna napaka

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
–       odpravi napako na blagu ali
–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
–       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
–       vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Podatki na straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga, lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.

Varovanje podatkov
Vse sklenjene pogodbe se hranijo v pisni in elektronski obliki na sedežu podjetja Kojono  d.o.o., Ljubljana in so dostopne kupcem na sedežu podjetja v času delovnega časa.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika po zakonu o VARSTVU OSEBNIH PODATKOV (ZVOP-1). Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še:

  • Ime in priimek
  • E-poštni naslov
  • Kontaktni telefon
  • Primarni naslov in naslove za dostavo
  • Državo prebivališča
  • Čas in datum registracije
  • Arhiv komunikacije s ponudnikom

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih).

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika.

Varstvo potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .

 Pritožbe in spori

V družbi Kojono  si prizadevamo za zadovoljstvo strank in nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja, vseeno pa se lahko zgodi, da je naše ravnanje drugačno od vaših pričakovanj. V kolikor se to zgodi in bi želeli oddati pritožbo, smo za vas pripravili možnosti:

1.Pritožbe lahko podate pisno na sedež podjetja Kojono d.o.o., Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana, ali preko e-pošte: pikpok-bled@t-2.net .
2.Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času – najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu pritožbe.
3.O vaši pritožbi bo odločala dvočlanska komisija, ki jo za vsako pritožbo posebej sestavi direktor podjetja.
4.Za vsa pojasnila v zvezi z informacijami o pritožbenem postopku, se lahko obrnete na sedež naše družbe ali na telefon 041 898891.
5. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

S posebnim predpisom Evropske unije je na ozemlju celotne EU od 15. 2. 2016 naprej vzpostavljen nov sistem za reševanje sporov povezanih s spletnimi nakupi, s pomočjo ODR spletne strani.

Družba Kojono ima učinkovit sistem obravnavanja pritožb,  skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Ponudnik Kojono, Ljubljana kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na spodnjih kontaktih.

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

Ekipa PikPok

Kojono d.o.o., Šmartinska cesta 106, Ljubljana
T: +386 04 576 80 30; e-mail: pikpok-bled@t-2.net