Vračila in reklamacije

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoč(na kontaktni e-naslov pikpok-bled@t-2.net), namero o vračilu blaga, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Kupec sam krije stroške nastale z vračilom blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v originalni in nepoškodovani embalaži ter v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, poškodovano, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri vračilu blaga se povrne celotna vplačana kupnina, ne pa tudi znesek pakiranja in dostave. Kupcu, ki je za nakup  koristil brezplačno dostavo, se vračilo kupnine zmanjša za vrednost dostave, ki velja na dan vračila. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se izvede na enak transakcijski način kot ga je uporabil kupec.

V kolikor je razlog za vračilo reklamacija izdelka, mora kupec najprej poslati obvestilo o reklamaciji na e-mail: pikpok-bled@t-2.net. V pisnem obvestilu mora navesti predmet in vzrok reklamacije ter priložiti skeniran račun, ki dokazuje, da je bil nakup opravljen preko spletne trgovine Popermint. Ponudnik v največ petih delovnih dneh po pisnem obvestilu kupca, sporoči status reklamacijskega zahtevka, ter pojasni potek reklamacijskega postopka.